Odpovede na otázky:
Aké výrobky je možné vrátiť alebo vymeniť?

Potravinárske výrobky je možné vrátiť alebo vymeniť len v prípade, že nie sú v primeranej kvalite (Reakcia na zákon Slovenskej Republiky z 9. mája 2007 o ochrane spotrebiteľa).


Výrobky možno považovať za nekvalitné, ak:

- má poškodenie vrátane obalu,

- má chyby,

- platnosť vypršala.


Vrátenie tovaru správnej kvality nie je povolené.

Ako môžem požiadať o vrátenie peňazí alebo výmenu?

Môžete sa prihlásiť dvoma spôsobmi:


1. V predajni, kde bol zakúpený tovar nevyhovujúcej kvality.

K tomu je potrebné napísať vyhlásenie podľa vzoru, ktorý vám predajca poskytne. Musíte mať so sebou:

- doklad potvrdzujúci platbu za tovar (šek),

- doklad totožnosti.


2. Na webovej stránke

V prihláške uveďte:

- meno kupujúceho,

- telefónne číslo kupujúceho,

- dátum zakúpenia produktu,

- adresa predajne, kde bol nákup uskutočnený.


Nezabudnite priložiť fotografiu produktu, na ktorej je závada a doklad potvrdzujúci platbu za produkt (šek).


Potom vás bude náš manažér kontaktovať, aby vám objasnil podrobnosti.

Ako dlho po nákupe môžem podať žiadosť?

Žiadosť kupujúceho o vrátenie alebo výmenu tovaru nevyhovujúcej kvality je akceptovaná v lehote spotreby tovaru. Vrátenie produktu po dátume spotreby nie je povolené.


Upozorňujeme, že vrátenie alebo výmena je možná, ak boli po zakúpení splnené podmienky skladovania produktu.

Ako rýchlo môžem očakávať vrátenie peňazí alebo výmenu?

Po úspešnom odoslaní žiadosti začíname s jej posudzovaním. V prípade potreby vykonávame kontrolu na mieste výroby. Ak sa vyšetrenie nevyžaduje, odpoveď týkajúca sa výmeny alebo vrátenia bude doručená do dvoch dní. Postup výmeny alebo vrátenia sa vykonáva do 7 dní od momentu požiadavky klienta.

Pošlite žiadosť na posúdenie